Časté dotazy
Mohu se na Vás obrátit i jako soukromník?
Kdy na stavbě potřebuji koordinátora?
Máte nějaký ceník Vašich činností?
Vykonáváte činnost pouze v oblasti Prahy, kde máte sídlo?
Máte nějaké návštěvní hodiny?
Jistě, zákazníky si v dnešní době nemůže vybírat nikdo a i když jsme firma primárně zaměřená na velké společnosti, jistě dokážeme pomoci i soukromé osobě s relativně malou zakázkou. Mimochodem i takový zákazníci patří k našim spokojeným.
Zákon 309/2006Sb v §14 říká: Budou-li na staveništi působit současně zaměstnanci více než jednoho zhotovitele stavby, je zadavatel stavby povinen určit potřebný počet koordinátorů bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi (dále jen "koordinátor") s přihlédnutím k rozsahu a složitosti díla a jeho náročnosti na koordinaci ve fázi přípravy a ve fázi jeho realizace. A v §15 : V případech, kdy při realizaci stavby bude a) celková předpokládaná doba trvání prací a činností je delší než 30 pracovních dnů, ve kterých budou vykonávány práce a činnosti a bude na nich pracovat současně více než 20 fyzických osob po dobu delší než 1 pracovní den, nebo b) celkový plánovaný objem prací a činností během realizace díla přesáhne 500 pracovních dnů v přepočtu na jednu fyzickou osobu i v těchto případech jste povinni mít koordinátora BOZP.
Ceník nemáme, vzhledem k rozmanitosti činností zajišťovaných naší společností probíhá cenová kalkulace vždy individuálně.
Ne, zajišťujeme všechny uvedené činnosti na celém území ČR.
Po telefonické domluvě, jsou naši pracovníci schopni se Vám jak časově tak místně zcela přizpůsobit.